Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 VuKe-täti esittäytyy

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
VuoriKettu
Pentu
Pentu
VuoriKettu


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.12.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : ..täällä korves :'D

VuKe-täti esittäytyy Empty
ViestiAihe: VuKe-täti esittäytyy   VuKe-täti esittäytyy EmptyKe Joulu 07, 2011 6:59 am

Auuf..! Täällä ulvahtelee VuoriKettu, ja otan nyt kunnian esittäytyä täällä..ja olen näemmä tämän foorumin ensimmäinen rekisteröitynyt jäsen, joka suostuu esittäytymään ^^'
Ja nyt kerron jotain itsestäni;
Olen naaraspuolinen. Putkahdin maailmaan 2. 5. -96, eli olen nyt 15-vuotias. Pienestä pennusta asti tutustuin Hopeanuolen -ah, niin legendaariseen- suomidubbiin, ja tykkäsin myös leikkiä pikkusiskoni ja serkkujeni kanssa Hopeanuolta. Eli siis oltii olevinamme niitä koiria ja sitte lähettiin kaatamaan hirviökarhu Akakabutoa yms. :'3
En ole pesueeni ainoa lapsi, vaan minulla on kaksi isovelipuolta ja pikkusisko. Toisella veljelläni on myös lapsi, eli olen siis täti jo näinkin nuorena. Eli joo, mua saa kutsua VuKe-tädiksi, jos haluaa ^^
Ulkonäöllisesti olen jokseenkin lyhyehkö, 160 hipova. Painostani en kerro, mutta mä oon laihtunu ny tän loka-joulu välillä aika reippaasti..pelottavaa O.o Minulla on mustat, olkapäille ylettyvät hiukset. Otsatukka kaartuu vasemman silmän ylle. Niin, ja hiukseni ovat värjätyt. Mulla on oikeesti täysin luonnonvaaleat hiukset. Ja ne oli joskus niin pitkät, et ne yls alaselkään..mut leikkautin ne. Mun silmien väri on sinällään melko erikoinen, sillä suoraan sanottuna ne ei taita mihinkään tiettyyn väriin, vaan ne saattaa näyttää välil ruskeilta, vihreiltä, sinisiltä, siniharmailta, hopeisilta, sinivihreiltä... Ja mun silmien väri ei johdu mitenkään valaistuksen vaihtumisesta. Ne ei vaan taita tiettyyn väriin. Saattaa se kyl juontua siitä, että olen punavihersokeuden kantaja..(en siis itse kärsi siitä, mutta se tulee iskän puolelta = toinen isoveljistäni on punavihersokea..ja hää on palopäällikkö :'D ) Ja mulla on silmälasit.
Vaatetukseni on jokseenkin normaalihko, en tykkää seurata mitenkään muotia. Ainoat kunnon merkkivaatteet, joita mul on, ovat joko Luv Bunnyn, Hell Bunnyn tai Cupcake Cultin vaatteita :'D Ja kaulassa mulla komeilee yleensä niittipanta.
En meikkaa. Vihaan meikkaamista. En aio perustella x'D

Luonteeltani olen jokseenkin ailahtelevainen. Mutta kun olen omien ystävieni kanssa, olen pirteähkö, sosiaalinen, ja nauran muitten kanssa. Mutta kun taas joudun sellaisten seuraan joista en pidä ja he eivät pidä minusta, niin olen kylmäsydäminen, hiljainen ja välinpitämätön. Mutta uusia tuttavuuksia vastaan olen lämmin ja otan uudet tuttavat avosylin vastaan. Uusien tuttavuuksien kanssa tulen myös heti hyvin toimeen, kiitos sosiaalisuuteni. Mutta mulla on myös pimeät puoleni... Mutta niistä en käy tässä avautumaan.
..vihaan alkoholisteja ja tupakoitsijoita. En vain voi sietää, jos ihminen pilaa elämänsä päihteillä. Mun oma suku ei oo mnitenkään puhdas; isä on alkoholisti, äidillä on todella rankkaa, pari serkkua käyttää huumeita..on sitä kaikkee muutaki pee askaa, mut siitä ei sen enempää.
Olen genreltäni emo. Mutta en ole sellainen normaali stereotyyppinen, "angs ansgt, elämä kusee, viillän ranteet auki ja tapan itteni.."- hyyppä. Tai no, oon mä ehkä hieman, mut mulla on omat syyni, mikä mä oon. Mutta on mussa sekaisin paljon muutakin, kuten esim. hevaria ja punkkaria. Ja hevistä tuli mieleen, että eräs serkkuni soittaa rumpuja MOKOMA- nimisessä bändissä. Ja vaikka näin on, niin en käytä asiaa mitenkään hyväkseni..mitä nyt oon saanu oikeudet käyttää heidän kappaleitaan ja saan oheistuetteet sen mun serkun kautta ja nyt rippilahjaksi pääsin Saimaa Open Air- festareilla MOKOMAn V.I.P.- listalle ja backstagelle bandin kans :'D

Mua kiusataan koulussa. Ainakin jollain tasolla. Ja meidän koulussa on mun kavereitten lisäks vaa muutamia oppilaita, jotka ei puhuis musta pee askaa selän takana. Ja suurin osa tästä kiusaamisesta johtuu siitä, että olen otaku, Ginga-fanaatikko, emo ja seksuaalisuudeltani bi. Vaikkakaan en itse näe noissa seikoissa mitään pahaa. Mutta se vaan on se juttu, että tää paikkakunta, Rautjärvi/Simpele, on niin pieni, että jos joku sattuu olemaan vähänkin erilainen ja erottuu laumasta, kuten minä, niin heti otetaan silmätikuks... -.-'' Mut mä yritän parhaani, jotten välittäis kiusaamisesta. Ja onneks mulla on mun paras ystävä, joka alkaa olla kohta ehkä liiankin läheinen, eiku siis o.o Mut siis joo, hää onneks tukee mua kaikessa ja pitää mun puolia, ku hää on "iso paha luokiolainen" <3

Mulla on kolme kissaa. Tai no, mulla ja mulla, vaa yks niistä on miun, ja ne kaks muuta on sitte sillee et toine on miun siskon ja se kolmas on sitte miun äidin kissa/koko perheen kissa. Mun kissan nimi on Riki, siskon kissan nimi on Mirri ja sen kolmannen nimi on Rocky. Ja ne on kaikki sisaruksia keskenään. Mulla oli myös koira, mutta meiän piti luopua siitä, ni ny se karvanen mummeli viettelee eläkepäiviään mun sukulaistenluona Joensuussa. Mutta mä en ois halunnu luopuu siitä..siitä on nyt kaks tai kolme vuotta, ja on vieläkin kauhee ikävä... *lauleskelee Hopeanuoli!musikaalin Tuttu Haju- biisiä ja yrittää lohduttaa itseään*

Harrastan näyttelemistä, roolipelaamista, piirtämistä ja maalaamista. Opiskelen myös oma-aloitteisesti japania kotona. Ja piirtämisestä..tykkään piirtää enimmäkseen koiria/eläimiä, sillä en ole kovinkaan hyvä piirtämään ihmisiä, omasta mielestäni. Mutta mun teoksia näkee mm. deviantARTista, ja miut löytää sieltä nimimerkillä Vuorikettu. Ja joo, saa miut watchatakin, en mie pure. Kovaa.
Eräs harrastukseni, jonka aloitin ihan hiljattain, on ABJD:jen kanssa bailailu. ABJD on lyhenne sanoista Asian Ball Jointed Doll. Ja tästä varmaan tarkimmat huomaavat, että kyse on aasialaisista pallonivelnukeista. Minulla on jo kaksi nukkea kotona, jotka olen hankkinut toisilta kanssaharrastajilta. Kolmatta nukkea olen aikeissa ostaa, jahka saan rahat kasaan :'3
Lempi animanga-sarjoihini kuuluvat Ginga-saagan lisäksi mm. D.Gray-Man, Higurashi No Naku Koro Ni-saaga, No. 6, Slayers-saaga, Junjou Romantica, Monochrome Factor, Mirai Nikki ja Death Note. Siinä tais olla ne kaikkein tärkeimmät.. O.o

Olen myös aika kova tyttö pelaamaan. Pelikonsoleista omistan nintendo 3DS:sän ja PlayStation 2:sen, joista kummankin olen joutunut ostamaan itse. Ninteno 64:nenkin löytyy tuolta jostain. Kaikkein eniten tyksin kauhupeleistä, kuten esimerkiksi Project Zerosta, Silent Hillistä ja Resident Evilistä. Ja mun on periaatteessa helppo pelata näitä kyseisiä pelejä, kun en hätkähdä oikein mistään, toisin kuin eräs ystäväni, joka ei pysty pelata PZ:aa ees viittä minuuttia pidempään. Eihän siinä mitään pahaa, tietenkään. Meikällä vaa on yleisesti sen verran kylmät ja rautaset hermot :'D Eli jos tarviitte kauhupelien pelaajaa, niin ny ainaki tiiätte, kenen puoleen kääntyä x'3
Rakastan toki myös muitakin pelejä. Esimerkiksi Spyrot ja Ôkami ovat lähellä sydäntäni, kuten myös Pokémonit ja Zeldat. Crash Nitro Kart on myös hauska. Tanssimattopelitkin ovat mukavia. Ja SingStarit. Ja jos joku on valmis päihittämään meikäläisen tanssimatolla tai Crashissä, niin otan mielelläni haasteen vastaan~! >'3

..kappas, oletkin jaksanut lukea tänne asti. Siinä tapauksessa, ole hyvä! *ojentaa keksin* Hmm, keksinköhän mie enää mitää kerrottavaa...
Aivan! Meikän löytää myös YouTubesta nimimerkillä Vuorikettu96.
..ja mie oon uke. Kiltti pikku uke, joka ei tee pahaa kärpäsellekään. Mut mä en tottele ketään muuta ku mun semeä >'D

Huh huh, tulipa tekstiä! :'D Kiitos ja kumarras, kun jaksoit lukea esittelyni loppuun~! Ja nyt Vuoris lähtee terrorisoimaan tätä foorumia, mwahahahaa..! >'3 (no en ny sentään. mutta tää oli ny tässä~!)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
VuKe-täti esittäytyy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» VuKe-tädin kuvakuoppa
» DeKate esittäytyy!
» Poku love esittäytyy

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi-
Siirry: