Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 VuKe-tädin kuvakuoppa

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
VuoriKettu
Pentu
Pentu
VuoriKettu


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.12.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : ..täällä korves :'D

VuKe-tädin kuvakuoppa Empty
ViestiAihe: VuKe-tädin kuvakuoppa   VuKe-tädin kuvakuoppa EmptyTo Joulu 15, 2011 9:39 am

Mjoohs, tänneppä tungen sitten piirroksia ja kenties valokuviakin. Enimmäkseen varmasti Gingaan liittyvää. Mutta saatan laittaa tänne toki jokusen kuvan myös nukeistani, jos jaksan... ^^'
Ja nyt tämän hetkistä satoa;

Valokuva. En tiiä oli vaa joteki pakko luoda tälläne momentti, ku Blue vaa makas tossa ja... :'D

Tällainen pikkuinen 'adopt me' - jutska. Tästä tein lopulta pelkät linet, joita käytän sitten muitten tällaisten tekoon. Trakoituksena ois tehä tällasia avaimenperiä joita myydä sitte ehkä jossai conis...

Kain kolme Hornanhurttaa. Tästä aikomus tehä kirjanmerkki. Sama tulevaisuuden tarkoitus ku tossa ylemmässä, eli jossai conis vois myydä ^^

..kuva, jota oon työstäny jo iha hemmetin pitkään, ja sain sen vihdoin ja viimein valmiiks @_@ Siinäpä komeilee Hyakkiga. Oon kyllä aika pirun tyytyväinen tähän :'3

...........
Tässä ny tän hetkiset ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 76
Join date : 09.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

VuKe-tädin kuvakuoppa Empty
ViestiAihe: Vs: VuKe-tädin kuvakuoppa   VuKe-tädin kuvakuoppa EmptyPe Joulu 16, 2011 9:24 am

Aaaaww aivan ihania! Repesin kyllä tuolla bluen kuvalle. Ku en heti napannut tätä random ideaa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://torahammas.palstani.com
VuoriKettu
Pentu
Pentu
VuoriKettu


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.12.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : ..täällä korves :'D

VuKe-tädin kuvakuoppa Empty
ViestiAihe: Vs: VuKe-tädin kuvakuoppa   VuKe-tädin kuvakuoppa EmptyPe Joulu 16, 2011 10:01 am

..hee, ihana kuulla että joku tyksii~! ^^
Hah, sen kuvan idea on kyl aika piilossa oleva..sillo ku otin ton kuvan ni mun paras ystävä oli meil ja ei hääkää ensi tajunnu ideaa kunnes mie sen sitte hänelle selitin. Mut toi Weedin ilme vaa joteki sopii nii hyvi tohon momenttiin että..! x'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Nied
Pentu
Pentu
Nied


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 12.12.2011
Ikä : 28

VuKe-tädin kuvakuoppa Empty
ViestiAihe: Vs: VuKe-tädin kuvakuoppa   VuKe-tädin kuvakuoppa EmptyLa Joulu 17, 2011 7:58 am

Aaaw ee ~ Sulla on jotenkin tosi ihana tyyli piirtää. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
VuoriKettu
Pentu
Pentu
VuoriKettu


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.12.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : ..täällä korves :'D

VuKe-tädin kuvakuoppa Empty
ViestiAihe: Vs: VuKe-tädin kuvakuoppa   VuKe-tädin kuvakuoppa EmptyLa Joulu 17, 2011 8:45 am

..ihanko tosi? O.o
En oo koskaa aatellu et mun piirtotyyli ois jonkun mielestä ihana tai jotai.. :'D Omasta mielestäni se muistuttaa jokseenkin liikaa Takahashi- sensein tyyliä >.<''
Mut kiva kuulla et joku tyksii ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
akame
Pentu
Pentu
akame


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 08.06.2012
Paikkakunta : kouvola

VuKe-tädin kuvakuoppa Empty
ViestiAihe: Vs: VuKe-tädin kuvakuoppa   VuKe-tädin kuvakuoppa EmptyPe Kesä 08, 2012 7:06 am

hieenoja itse en osaisi piirtää noin hyvin
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





VuKe-tädin kuvakuoppa Empty
ViestiAihe: Vs: VuKe-tädin kuvakuoppa   VuKe-tädin kuvakuoppa Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
VuKe-tädin kuvakuoppa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» VuKe-täti esittäytyy

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Fanitaide :: Kuvat/Piirrustukset-
Siirry: