Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Poku love esittäytyy

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Poku love
Pentu
Pentu



Viestien lukumäärä : 4
Join date : 19.05.2012

Poku love esittäytyy Empty
ViestiAihe: Poku love esittäytyy   Poku love esittäytyy EmptyKe Heinä 11, 2012 1:23 am

Heipsan! Olen siis Poku love. Olen kirjautunut tänne Torahampaalle jo aikaa sitten, mutta nyt vasta esittelen itseni. ^^' Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Olen siis 14v tyttö Hartolasta. Harrastan ratsastusta ja musiikkikoulua(pianon soitto). Tykkän kuitenkin myös todella paljon valokuvaamisesta, laulamisesta, lukemisesta, uimisesta, piirtämisestä, kirjoittamisesta, dataamisesta... Ginga on ollut kuitenkin ehkä se suurin intohimoni jo pienestä pitäen.

Olen luonteeltani helposti tutustuttavissa, ystävällinen kaikille. Olen myös huumorintajuinen ja herkkä. Minusta on mukavaa tutustua uusiin ihmisiin, mutten ole silti siitä puheliaasta päästä. Tykkään ehkä enemmän kuunnella, kuin puhua itse. Mutta kyllä minultakin sitä juttua riittää!

Minulla on pitkät vaaleat hiukset, ja pituutta minulta itseltäni löytyy melkein 165cm. Olen hoikka ja nuori, elämänhaluinen & positiivinen ihminen.

Tykkään muuten myös bloggaamisesta, foorumeille kirjoittamisesta ja viihdyn hyvin ulkona luonnon helmassa. Minulla on oma koira, Poku, joka on rodultaan dreeveri. Samanikäinen kuin minä. Smile Pokun kanssa tehdään kaikenlaista kivaa, mm. käydään paljon lenkeillä. Ja minulla on myös kissa, Söpö. Mustavalkoinen maatiaskissa. Todella ihana! Ja pisteenä iin päälle meillä on Ayrshire -lypsykarjaa. Ja yksi vasikoista, Jalotar on minun oma, ja luokittelen sen lemmikikseni - aion kouluttaa siitä ratsun itselleni. Very Happy Tässä linkki blogiini, josta saat lisätietoja niin minun, kuin lemmikkieni elämästä.

Minulta löytyy myös Ginga-aiheinen blogi, josta voit lukea mietteitä sun muita Gingaan liittyen.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Poku love esittäytyy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» DeKate esittäytyy!
» VuKe-täti esittäytyy

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi-
Siirry: