| Wolf's rain | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mutu Ylipäällikkö
Viestien lukumäärä : 76 Join date : 09.11.2011 Ikä : 31 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Wolf's rain To Marras 10, 2011 7:51 am | |
| Kuinka monelle tuttu sarja? Itse olen animea katsonut ja kirjat löytyy englanniksi sekä suomeksi. Yllätyin varsin kun sarja suomennettiin. Toivottavasti animekin tulis vielä Suomeen. | |
|
| |
Fugai Pentu
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 10.11.2011
| Aihe: Vs: Wolf's rain To Marras 10, 2011 12:52 pm | |
| Todella kaunis sarja. Mangaan olin tosin hiukan pettynyt.. susien anatomia ei oikein silmää miellyttänyt. Mutta, mahtava asia kuitenkin kun se suomennettiin. Anime olisi tosiaankin myös hienoa saada suomeksi. | |
|
| |
Kiatsu Ylipäällikön poika
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 09.11.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Lappi
| Aihe: Vs: Wolf's rain Pe Marras 11, 2011 2:21 pm | |
| Animen olen katsonut 3-4 kertaa. Päätin katsoa tämän animen pari vuotta sitten kesällä, sillä eräs kaverini oli suositellut sitä minulle. En ole vieläkään katsonut Wolf's rainia japaninkielisellä dubilla, vaan sekä tekstitykset että puhe oli englanniksi. Jaksoja on mukavasti. Pidän aikalailla kaikista hahmoista, joten on vaikea sanoa varsinaisia suosikkeja. Susista tietenkin välitän hahmoina paljon. Mangoja en vaivautunut ostamaan siihen perustuvan palautteen takia esim. miten sudet oli piirretty. Loppu oli surullinen ja olisin toivonut sarjalle jatkoa. Olisi kyllä mahtavaa saada suomalaiset tekstityksetkin. | |
|
| |
Mutu Ylipäällikkö
Viestien lukumäärä : 76 Join date : 09.11.2011 Ikä : 31 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Wolf's rain Su Marras 13, 2011 7:14 am | |
| http://wolfsrainn.nettisivu.org/Tässä pitkän tauon jälkeen päivitetyt sivut. Juttuakin varmaan rupee taas tulemaan. Laitoin tämän linkin nyt tänne niin saadaan lisää kesksutelua. | |
|
| |
Heru Tekniikko
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 09.11.2011
| Aihe: Vs: Wolf's rain Su Marras 13, 2011 12:04 pm | |
| Animea taisi olla joskus myynnissä Fantasiapeleissä muistaakseni 50,00 euroa koko DVD-boxi kyseistä sarjaa, mutta en tiedä onko enää myynnissä sellaista. Kaverini omistaa ne mangat, koska olen ostanut ne sille Desuconista :'D, mutta animeakin katselin, mutten tosiaan ole perehtynyt hehkuttamaan sarjan juonta. Omasta mielestäni sarja vaikuttaa jotenkin kököltä ja Cheza on turha hahmo, vaikka onkin niin tärkeä sarjassa, mutta Darcia on hieno heppu vaikka mangassa sen rooli kusee. | |
|
| |
Mutu Ylipäällikkö
| Aihe: Vs: Wolf's rain To Marras 17, 2011 2:07 pm | |
| Hmmmm tuota boxia on muuten huutiksessa myynnissä. 7 levyä on siin boxissa tosiaan ja tietääkseni, olikoha niin et viimone levy oli Japaniks enkku teksteil, muuten puhe oli myös englantia. Pitänee tarkastaa tuo jossaa välis kun kattelen viimosia levyjä. Nyt on niin iso ongelma menos tuon miun kirjotus projektin kans et ei mitää rajaa. | |
|
| |
akame Pentu
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 08.06.2012 Paikkakunta : kouvola
| Aihe: Vs: Wolf's rain Ke Kesä 13, 2012 9:39 am | |
| Minkä lainen tämä Wolf`s rain on en ole saannut muuta tietoa siitä kuin että siinä on susia mutta kuulostaa hyvältä sarjalta. Onko Yoshihiro takashi tehnyt sen.
Viimeinen muokkaaja, akame pvm To Kesä 14, 2012 12:12 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Mutu Ylipäällikkö
| Aihe: Vs: Wolf's rain To Kesä 14, 2012 12:07 am | |
| | |
|
| |
akame Pentu
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 08.06.2012 Paikkakunta : kouvola
| Aihe: Vs: Wolf's rain To Kesä 14, 2012 12:22 am | |
| Mistä tätä Wolf`s rainia saa alkoi tämä sarja kiinostaa nimittäin | |
|
| |
Mutu Ylipäällikkö
| Aihe: Vs: Wolf's rain To Kesä 14, 2012 4:01 am | |
| Ainakin huuto.net. Sieltä löytyy yleensä boxeja ja ehkä yksittäisiäkin osia. Tiettävästi saattaa olla tulossa myös verkkokauppoihin. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Wolf's rain | |
| |
|
| |
| Wolf's rain | |
|