Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Milloin tutustuit Hopeanuoleen?

Siirry alas 
+4
Windy
Yozora
Heru
Mutu
8 posters
KirjoittajaViesti
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 76
Join date : 09.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyKe Marras 09, 2011 11:36 am

Oma tutustumishetkeni lähti joskus vuonna kivi ja keppi kun olin 5 -vuotias. Näin kaverilla Hopeanuoli VHS kasetit ja aloimme leikkiä Hopeanuolta. Olin aina Great, tulinen ja uskalias 3 joukkueen johtaja. Sitten kasvoimme ja törmäsi uudelleen tähän keräilynä joskus 2010 vuoden alussa, muistaakseni.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://torahammas.palstani.com
Heru
Tekniikko
Tekniikko
Heru


Viestien lukumäärä : 22
Join date : 09.11.2011

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyKe Marras 09, 2011 2:06 pm

Olin joku viisivuotias kun katsoin Hopeanuolta risteilyn aikana, kun siellä lasten huoneessa sitä pyörritettiin hienosti. Koska säikyin pahasti Goheen ääntä, lopetin katsomisen siihen, kunnes loppujen lopuksi aloin keittämään soppaa Pokemonin ja Digimonin kanssa. Vasta viime vuonna sain kiinnostukseni heräämään kun eräs kaveri, joka onkin Hopeanuoli-fani, laittoi minut katsomaan Weediä sen kanssa, joten tästä ihan se fanitus tulikin, vaikka Pokemon on Hellsingin jälkeen toisella sijalla. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 76
Join date : 09.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyKe Marras 09, 2011 10:58 pm

Miks nauroin tuolla Gohein äänen säikkymiselle :'D Aika herttasta. Ite pelkäsin tosin Sniperiä. Se oli joskus pentuna miun unissakin ja heräsin kesken yötä siihen et kuvittelin sen ihan oikeesti hyökkäävän niissä. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
https://torahammas.palstani.com
Yozora
Pentu
Pentu
Yozora


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 09.11.2011

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyTo Marras 10, 2011 4:17 am

Tutustuin Hopeanuoleen ollessan 6 -vuotias. Silloin pelkäsin, enkä halunnut katsoa sitä enää uudestaan. Sitten täytin kuitenkin 8 -vuotta ja löysin koko saagan uudelleen. Olen ollut fanina nyt siis n. 5 -vuotta.

Muistan, kun itkin niin paljon siinä kohdassa, kun Giniä lyötiin kepillä. 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Windy
Pentu
Pentu
Windy


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 09.11.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Jyväskylä

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyTo Marras 10, 2011 5:10 am

Tutustuin Hopeanuoleen vuonna 2001 ollessani 3-vuotias. Olin äidin kanssa kaupassa ja äitini osti minulle videon, kyseessä oli Hopeanuoli 3. Sen katsomisenjälkeen oli saatava loputkin osat. Itse en Hopeanuolessa pelännyt juuri mitään, mutta kaverini pelkäsi Greatia ja paljon pelkäsikin. Kavereiden kanssa tuli leikittyä Hopeanuolta paljon sekä katsottua niitä videoita. Hopeanuoleen tutustuin siis kymmenen vuotta sitten. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 76
Join date : 09.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyTo Marras 10, 2011 5:34 am

Aika jännä kyl tosiaan et pienenä pelätyt hahmot saattaa olla nykyään jopa omia suosikkeja ja niiden kautta lähtenyt uudelleen kiinnostus. Sniper ei ollut ainoa jota pelkäsin. Bill'n vuoristotemppeli oli kokonaisuudessaan karmiva ja Johnin murina silloin kun se teurasti karhunpennut. D: Se oli niin järkky että pienenä en uskaltanut mennä kotiin kaverilta kun sen katsoin :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
https://torahammas.palstani.com
Kiatsu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Kiatsu


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 09.11.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Lappi

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyTo Marras 10, 2011 5:46 am

Hopeanuoleen tutustuin 2001-2002, kun vanhemmat siskoni katsoivat videolta näitä leikattuja. Minä sitten liityin seuraan mukaan. tutustuin hopeanuoleen ekan kerran n.5vuotiaana kun näin sen vhs:ltä.siitä lähtien oon kattellu hopeanuolta. oon kattellu sitä 12 vuotta mutta tosi fanina oon ollu ehkä 5-6 vuotta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://gingafriku.palstani.com/
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 76
Join date : 09.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyTo Marras 10, 2011 7:05 am

gingaa24/7 älä tuplapostaa viestejä. Eli muokkaa viestiä jos tulee jotain lisä kommentoitavaa. Ja kirjoita lauseet isolla alkukirjaimella ja päätä pisteeseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://torahammas.palstani.com
akame
Pentu
Pentu
akame


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 08.06.2012
Paikkakunta : kouvola

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyKe Kesä 13, 2012 12:27 am

joskus tosi pienenä näin hopeanuolta ekaa kertaa mutta en okein ymmärtänyt siittä mitään sitten taas mitä nyt sanoisin 2010 tutustuin hopeanuoleen kunnolla Very Happy ja nyt joka kirppis käynnillä etsin joka hyllyn löytyisikö vanhaa hopeanuoli mangaa tai vhs:ssää
Takaisin alkuun Siirry alas
tsukidabanana
Pentu
Pentu
tsukidabanana


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 08.06.2012

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyLa Kesä 16, 2012 3:06 am

Noh,sanottais vaik... Koulussa,ku näin et yhel oli hopeanuoli lukkari. Sit välkäl kavereitte kaa juteltii hopeanuolest,nii alettii heti
leikkii hopeanuolta
Takaisin alkuun Siirry alas
Komisario_Fix
Pentu
Pentu



Viestien lukumäärä : 3
Join date : 16.05.2013

Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? EmptyTo Toukokuu 16, 2013 9:05 am

Olin 8-9v, kun ensimmäistä kertaa katsoin leikattuja Hopeanuoli kasetteja serkkuni kanssa. Ihastuin sarjaan heti. Se käsitteli juuri sellaisia teemoja, joista minä olen aina pitänyt; ystävyys, taistelu oikeuden puolesta, hyvän ja pahan välinen taistelu, hienot taistelutekniikat ja mikä parasta, päähenkilöinä seikkailivat koirat, joita minä kamalasti rakastan.<3

Jossain vaiheessa minulla ei ollut tilaisuutta katsoa Hopeanuolta muutamaan vuoteen, kunnes ollessani 13-vuotias löysin kirpputorilta kasetit 3 ja 4. Niitä tuli sitten katsottua joka päivä. Myöhemmin sain käsiini myös 1 ja 2 kasetit.

Aloin etsiä Hopeanuoli-aiheisia sivuja myös netistä ja vähitellen sain tietää myös leikkaamattomasta versiosta. Kesti tosin varmaan vuoden ennen kuin suostuin alkuperäistä versiota katsomaan, koska järkytyksekseni sain sen ansiosta tietää minulle rakkaan Akatoran kuolevan sarjassa. Myöhemmin kuitenkin uskaltauduin katsomaan alkuperäistä versiota ja aloin pitää myös siitä. Leikattu version mukaan lukein olen siis ollut Hopsu-fani ja yli kymmenen vuotta. Alkuperäistä versiota olen fanittanut kuutisen vuotta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty
ViestiAihe: Vs: Milloin tutustuit Hopeanuoleen?   Milloin tutustuit Hopeanuoleen? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Milloin tutustuit Hopeanuoleen?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Ginga -keskustelut :: Ginga Nagareboshi Gin (Hopeanuoli)-
Siirry: