Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yuki tässä moi

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Yuki
Pentu
Pentu
Yuki


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 11.09.2013
Ikä : 33

Yuki tässä moi Empty
ViestiAihe: Yuki tässä moi   Yuki tässä moi EmptyKe Syys 11, 2013 1:27 am

Elikkäs olen Ginga-foorumeilla nimellä Yuki ja mut tosiaan tavoittaa tän lisäksi Hopeinen ja Kaksoissolan foorumeilta, tosin Kaksoissolassa taidan olla aktiviisin. Tunnustaudun jonkinasteiseksi Ginga-keräilijäksi, jota olen tosin ollut vasta aika vähän aikaa. Painottuu mangajulkaisuihin, ja omistan tietääkseni kaikki suomijulkaisut sekä ripotellen japanijulkaisuja. GNG:stä mulla on kohta koko kolmosjulkaisu hyllyssä, samoiten ykkösjulkaisu ilmestyy hyllyyn täyteen hitaasti mutta varmasti. Haaveeni ja tavoitteeni keräilyn osalta olisi vielä joskus omistaa täydet GNG julkaisut. Myös Weedit ja Orionit kiinnostavat.
Mulla on myös muusta Takahashin tuotannosta Tosaoo -lyhytmangajulkaisu sekä jostakin pesäpallosarjasta yksi osa. Yamato kiinnostaisi kylläkin.

Animen oheistuotteista en ole niinkään kiinnostunut, vaikka omistankin kummatkin animeboksit. Ylipäänsä anime jää mangan varjoon, vaikka Gingaan tutustuin alunperin pentuna juuri VHS:ien kautta.

Mun pitäisi olla opiskelija, mutta vietän tällä hetkellä elämäntilanteen takia välivuotta. Kerkiää niitä opintoja jatkamaan sitten kun on siihen paremmat edellytykset ja valmistumaan hyvillä papereilla. Oon parikymppinen miäs (tai paremminkin poikanen vielä tällä naamalla) Pirkanmaalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ounsoturi.blogspot.fi/
 
Yuki tässä moi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tässä tulee hirmuinen Ähvä!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi-
Siirry: