Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Helou kaikki!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Komisario_Fix
Pentu
Pentu



Viestien lukumäärä : 3
Join date : 16.05.2013

Helou kaikki! Empty
ViestiAihe: Helou kaikki!   Helou kaikki! EmptyTo Toukokuu 16, 2013 6:03 am

Kuka minä olen: Oikea nimeni on Vilma. Netissä käytän useimmiten nimimerkkejä Särö, Komisario_Fix ja Inspector_Fix.
Sukupuoli: Nainen (kuten nimestä varmaan voi päätellä)
Ikä: Olen syntynyt 13.8.1993, eli tätä kirjoittaessani olen vielä 19-vuotias.
Asuinpaikka: Vielä se on Sastamala/Suodenniemi, mutta kovasti ollaan Raisiosta etsimässä kämppää (tarkoitus siis palata lapsuuteni kotiseudulle).
Perhe: Samassa talossa kanssani asuu Äiti, kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Muita perheenjäseniä ovat isoveli, isä ja äitipuoli.

Mistä minä pidän: Eläimistä, varsinkin susista ja koirista. Piirretyistä/animesta ja etenkin Hopeanuoli, Matka maailman ympäri 80 päivässä ja Muumit ovat minulle äärimmäisen rakkaita. Tykkään myös lukea kirjoja, sarjakuvia ja mangaa. Eniten minua kiinnostaa tietokirjat minua kiinnostavista asioista. Lempisarjiksia/mangoja taas ovat Hopeanuoli, Muumit ja Nemi. Myös kirjoittaminen on sydäntäni lähellä. Kirjoitan kirjeitä, runoja ja tarinoita. Pidän myös lenkkeilystä, uimisesta ja kielten opiskelusta, sekä totta kai netissä surffaamisesta.

Mistä en pidä: Eläinrääkkäys, syrjiminen ja kiusaaminen ovat asioita, joita inhoan maailmassa eniten. En myöskään pidä hälinästä, sillä olen rauhaa ja hiljaisuutta rakastava ihminen. Ylimielisyys ja kylmäsydämisyys ovat minusta myös erittäin inhottavia asioita.

Minkä näköinen olen: Olen 166cm pitkä ja normaalipainoinen. Vartalonmuotoni on jotain tiimalasin ja suoran väliltä. Minulla on lyhyet tummaruskeat hiukset ja suht. isot ruskeanvihreät silmät. Ihoni on pikkuisen ruskehtava. Käytän rentoja ja mukavia vaatteita. En pukeudu mihinkään tiettyyn tyyliin. En käytä lainkaan meikkiä, eikä minulla ole lävistyksiä tai tatuointeja. Minulta kysytään usein, että olenko ihan suomalainen syntyperältäni. Ainakin äidin isän puolelta olen, mutta muuten en asiasta ole varma. Very Happy

Millainen olen luonteeltani: Hiljainen, rauhallinen ja yksin viihtyvä (toki kaipaan silloin tällöin myös sosiaalista elämää, ja ystävät ovat minulle erittäin tärkeitä). Ystävällinen, suvaitsevainen, herttainen, kiltti, kohtelias ja hyväkäytöksinen. Ujo, arka, epävarma ja herkkä. Syvällinen, pohdiskeleva, haaveileva, hajamielinen ja lapsenmielinen. Persoona, joka tykkää mistä tykkää välittämättä siitä, onko asia muodissa vai ei. En siis kuulu ihmisiin, jotka seuraavat muotia ja kulkevat massan mukana, mutten myöskään siihen porukkaan, joka kammoksuu kaikkea suosittua ja pyrkii olemaan mahdollisimman uniikki.

Muuta:
- Olen aina ollut sinkku. Ihastuksia on ollut useita, mutta olen aina ollut liian ujo viedäkseni asiaa yhtään eteen päin. Välillä toivoisin kovasti olevan parisuhteessa kivan miehen tai naisen kanssa, mutta toisinaan taas ajatus seurustelusta pelottaa minua kovasti.

- Minulla on vaikea sosiaalisten tilanteiden pelko, mikä rajoittaa elämääni paljon. Pahimpia tilanteita minulle ovat ryhmätilanteet, kuten juhlat, ryhmätyöskentely ja joukkuepelit. Eniten arastan suunnilleen itseni ikäisiä ihmisiä, minkä vuoksi minulla onkin aina ollut varsin vähän ystäviä. Itseäni vanhempien ja nuorempien kanssa tulen suhteellisen hyvin toimeen. Myös äänekkäät ja villit ihmiset tuppaavat saaman minut pelokkaaksi. Käyn terapiassa ja syön mielialalääkkeitä tähän sairauteen. Toivon, että vielä jonain päivänä olen edes vähän rohkeampi.

- Sosiaaliset hankaluuteni johtuvat myös synnynnäisestä oireyhtymästä. Tämän oireyhtymän takia minulla on myös hahmotushäiriöitä, motorista kömpelyyttä ja vaikeutta poiketa tutuista rutiineista ja kestää muutoksia, sekä pelkoa ja yliherkkyyttä kovia ääniä kohtaan. On tässä kuitenkin myös positiivisia puolia, kuten se, että opin nopeasti valtavan määrän faktoja minua kiinnostavista asioista ja se, että minulla on tietyssä suhteesa aivan erinomainen muisti.

- Lempi Ginga-hahmoni on Akatora. Pidän myös Chuutorasta, Kurotorasta, Benistä, Akamesta, Ginistä, Rikistä, Hakurousta, Kisaragista, Smithistä, Kagetorasta, Kyoushirosta, Jeromesta ja Goheesta.

- Lempimusiikkiani on Eisbrecher, Rammstein, CMX, Dingo, Yö, Neljä ruusua, Iron Maiden, MUCC, Muse, Nightwish, HIM, Within Temptation, Evanescene, Antti Tuisku, DCX, Waldo's People, W-inds, Aural Vampire, JYJ, 2PM, Super Junior, Loreen, Backstreet Boys, Lady Gaga, Britney Spears, Irina, Jenni Vartiainen, Happoradio ja Uniklubi.

- Lempihahmoja (muut kuin Ginga): Komisario Fix ja Passepartout (Matka maailman ympäri 80 päivässä), Särö ja Rafaello (Turtles), Muumipappa (Muumit), Nemi (Nemi), Filuri (Oliver ja kumppanit), Kulkuri (Kaunotar ja Kulkuri), Slinky (Toy Story), Tessu (Topi ja Tessu).

- Lempivärini ovat kirkkaanpunainen, tummanpunainen, viininpunainen, musta, tummansininen, sähkönsininen, tummanlila/violetti, pinkki ja tummanruskea.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Helou kaikki!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi-
Siirry: