Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Arvostele edellisen Ginga hahmo

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
tsukidabanana
Pentu
Pentu
tsukidabanana


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 08.06.2012

Arvostele edellisen Ginga hahmo Empty
ViestiAihe: Arvostele edellisen Ginga hahmo   Arvostele edellisen Ginga hahmo EmptyLa Kesä 16, 2012 3:10 am

Siis,jos mä sanon esim. Gin seuraavan pitää arvostella se.


Kurotora
Takaisin alkuun Siirry alas
akame
Pentu
Pentu
akame


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 08.06.2012
Paikkakunta : kouvola

Arvostele edellisen Ginga hahmo Empty
ViestiAihe: Vs: Arvostele edellisen Ginga hahmo   Arvostele edellisen Ginga hahmo EmptyLa Kesä 16, 2012 3:15 am

Hyvä tyyppi. Koska se on yksi kain veljeksistä,tiikeri raitainen ja taistelu pukari.Tykkään paljon sellaisista kuin Kurotora luonteeltaan.

Riki


Viimeinen muokkaaja, akame pvm Su Kesä 17, 2012 6:03 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
tsukidabanana
Pentu
Pentu
tsukidabanana


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 08.06.2012

Arvostele edellisen Ginga hahmo Empty
ViestiAihe: Vs: Arvostele edellisen Ginga hahmo   Arvostele edellisen Ginga hahmo EmptyLa Kesä 16, 2012 3:17 am

Mä tykkään kovast kain veljeksistä,mut Kurotora on niist paras! Se on mun yks lempi hahmo
Takaisin alkuun Siirry alas
Komisario_Fix
Pentu
Pentu



Viestien lukumäärä : 3
Join date : 16.05.2013

Arvostele edellisen Ginga hahmo Empty
ViestiAihe: Vs: Arvostele edellisen Ginga hahmo   Arvostele edellisen Ginga hahmo EmptyTo Toukokuu 16, 2013 9:16 am

Mä arvostelen nyt siis Rikin:

Tykkään hänestä kovasti. Kuuluu suosikkihahmoihini. Rikiä kelpaa ihailla monesta syystä. Hän on esim. karismaattinen, erinomainen johtaja, loistava taistelija, vahva, rohkea, hyvä isä ja komea ulkonäöltään. Smile

Akatora
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuki
Pentu
Pentu
Yuki


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 11.09.2013
Ikä : 33

Arvostele edellisen Ginga hahmo Empty
ViestiAihe: Vs: Arvostele edellisen Ginga hahmo   Arvostele edellisen Ginga hahmo EmptySu Syys 15, 2013 8:16 am

Akatora tuntuu olevan viisain veljeksistä ja se joka toimii niin ikään joukon pomona. En osaa paremmin selittää, mutta se jota veljekset kuuntelevat ja kunnioittavat. Rohkea ja peloton myös, kun miettii että hän uhraa henkensä vain saadakseen Akakabuton toisen silmän.

Kurojaki
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ounsoturi.blogspot.fi/
Sponsored content





Arvostele edellisen Ginga hahmo Empty
ViestiAihe: Vs: Arvostele edellisen Ginga hahmo   Arvostele edellisen Ginga hahmo Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Arvostele edellisen Ginga hahmo
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ginga tavaraa
» Ginga Densetsu Riki?
» Ostan ginga tavaraa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Yleinen keskustelualue-
Siirry: