Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Anttu täällä hei

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Anttu
Pentu
Pentu
Anttu


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 28.01.2012
Ikä : 31

Anttu täällä hei Empty
ViestiAihe: Anttu täällä hei   Anttu täällä hei EmptyLa Tammi 28, 2012 11:54 am

Yleisesti

Nimi| Tykkään kulkea netissä nimillä Anttu ja Angelrose.
Ikä| Tällä hetkellä 19, täyttää tämän vuoden puolella 20
Sukupuoli| Nainen

Pituus| 164cm, paino kulkee alle 60kg.
Silmät| Vihreät
Hiukset| Luonnostaan ruskeat, hiustenvärin on tapana vaihdella kuin sukat

Mistä tykkää
En ole sosiaalisuuden multihuipentuma, pysyn paljon omissa oloissani, mutta tykkään ihanien ihmisten seurasta. Piirrän paljon, tykkään kokeilla piirtämisen saralla erilaisia asioita ja ohjelmia ja kuten olettaa saattaa, piirtämiseni on lähtenyt käyntiin Yoshihiro Takahashin ansiosta. Piirrän paljon koiraläimiä ja piirrän niitä mielelläni, mutta piirtelen kyllä paljon muutakin. Olen sellainen hiljainen hissukka kuulokkeet 24/7 korvilla ja revin inspiraation rippeitä musiikista ja elokuvista. Olen myös sarjakuvien ystävä, mutta esimerkiksi animen suhteen saattaa innostus lopahtaa parin jakson jälkeen. Katson ja luen vain sitä mikä oikeasti kiinnostaa. Tykkään piirrellä sarjakuvia ja kehitellä tarinoita, mistä päästäänkin toiseen kohtaan.
Olen aikaisemmin ollut ala-aste ajoilta lähtien aktiivinen tekstipohjaisten roolipelien ystävä ja ajan myötä innostus on hieman päässyt kuolemaan, mutta tämä harrastus on aina lähellä sydäntäni.

Rakastan eläimiä, en voisin kuvitellakaan elämää ilman perheen yhdeksää kissaa (nostakaa leuka lattialta).

Mitä tekee
Tällä hetkellä työharjottelee nuorten mediapajalla ja tekee erinäisiä hommia (=istuu facebookissa tai pelaa nettipelejä ja piirtelee). On tullut kuvattua, taitettua, piirreltyä, animoitua ja kaikkea sen sellaista.

Itsenäisesti tykkään kokeilla tehdä pehmoleluja, pieniä patsaita ja kaikkea sälää kutistemuovista (googlettakaa, se on hauska aine). Tyylini on suurimmaksi osaksi täynnä isosilmäisiä koiramaisia otuksia, joten olen ihan pari tilaustyötäkin saanut ja muutamat ystäväni ottavat mielellään vastaan kokeiluversioitani. Olen taiteellinen persoona, tykkään tehdä asioita käsilläni omalla tavallani.

Miltä näyttää
Laiskalta. En jaksa enää leikkiä kajaalilla yhtä paljon kuin ennen ja kun hiukseni ovat sähkönsinisen tai mustan sijaan nykyään ruskeat en oikein ole jaksanut erottautua joukosta. Suosin huppareita ja pidän mielelläni enemmän poikien vaatteita. Pidän yleensä hiukseni lyhyinä (nyt ne hipovat melkein olkapäitä), mutta ne ovat melkein aina silmillä.
Olen nykyään hieman vähemmän lävistetty, minulla on vain huulikoru ja korvissa hieman useampia lävistyksiä (ennen oli nenän sivussakin), sekä tatuointi olkavarressa (hankkisin lisää, jos en olisi köyhä..)

Kiinnostus
Musiikki laidasta laitaan (kutakuinkin), elokuvia, sarjakuvia ja sen sellaisia. En innostu helposti animangasta pidemmäksi aikaa, mutta gingan lisäksi olen hurahtanut myös Kuroshitsujiin ja Full Metal Alchemistiin. Pidän omia taidesivustoja ja julkaisen sarjakuvaa netissä enemmän tai vähemmän aktiivisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://anttu-chan.deviantart.com/
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 76
Join date : 09.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

Anttu täällä hei Empty
ViestiAihe: Vs: Anttu täällä hei   Anttu täällä hei EmptyLa Tammi 28, 2012 12:03 pm

Tervetuloa meidän foorulle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://torahammas.palstani.com
Anttu
Pentu
Pentu
Anttu


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 28.01.2012
Ikä : 31

Anttu täällä hei Empty
ViestiAihe: Vs: Anttu täällä hei   Anttu täällä hei EmptyLa Tammi 28, 2012 12:07 pm

Kiitos, kiitos~ ^-^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://anttu-chan.deviantart.com/
Sponsored content





Anttu täällä hei Empty
ViestiAihe: Vs: Anttu täällä hei   Anttu täällä hei Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Anttu täällä hei
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi-
Siirry: