Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Nied tervehtii~

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Nied
Pentu
Pentu
Nied


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 12.12.2011
Ikä : 28

Nied tervehtii~ Empty
ViestiAihe: Nied tervehtii~   Nied tervehtii~ EmptyMa Joulu 12, 2011 6:09 am

Jaiks ja hei! (:

Olen -95 syntynyt tyttö Itä-Suomesta. Aloitan pian viimeistä vuottani amiksessa elintarvike-alan pk:ta. Asun äitini, isosiskoni ja kahden koiramme kanssa lähellä kaupunkia. Isäni kuoli, kun olin pieni. Viihdyn ihmisten kanssa paljon, vaikka ennen olin todella ujo ja hiljainen. Ajan myötä sitten sosialistuin ja jotkut pitävät minua ehkä jopa nykyään äänekkäänä. Olen aina menemässä kaikkialle enkä juuri vietä kotona paljoa aikaa. Välillä tuntuu, että voisin rauhoittua. Joskus taas olen vähän ylipirteä ja tulee sellaisia: "Miau, mau, hii, jei, whipii"-tiloja. Toisaalta nautin myös yksinolosta ja rakastan olla ulkona, istua ja katsella maisemia tai vain samoilla metsässä kuunnellen musiikkia. Joskus taas istun parvekkeella kahvikupin kanssa. Väsymys myös tuppaa usein painaa aikaisten kouluaamujen takia, mutta kai se on kestettävä.

Pidän siis musiikin kuuntelusta, animesta ja mangasta, vaikka en enää mikään himo harrastaja olekaan. Erityisiä harrastuksia ei ole noiden edellä mainittujen oheella, mutta olen paikallisen seudun anime- ja manga yhdistyksen jäsen eli kai tämä samanlaisista asioista kiinnostuneen ihmislössin mukana liikkuminen luetaan harrastukseksi. Pelien mailmaan upottauduin jossain vaiheessa (Spyro, Ôkami, Kingdom Hearts ym.) nykyisin sekin on laiskuuden takia jäänyt vähemmälle. Silloin tällöin mielenkiinnon mukaan myös larppaan. Jossain välissä ajattelin aloittaa boffauksen.

Olen ulkoisesti about 160 pitkä. Tällä hetkellä minulla tummanruskeat pitkät hiukset vaaleilla raidoilla. Silmien väri on sininen. Pukeudun milloin mitenkin. Vaatekaappi on melko selkalainen, mutta melko tumman puhuva. Meikkaan vahvasti, mutta nykyisin se on vähän jäänyt aamuväsymyksen seurauksena. Kulmassa komeilee pieni arpi kulmakorun jäljiltä, koska lävistys ei ilmeisesti vain tykännyt olla kiinni naamassani. Nykyisin omistan vain snake bite'sin. En varsinaisesti halua luokitella itseäni mihinkään ns tyyli-luokkaan, koska pidän sitä vain ärsyttävänä yleistyksenä.

Musiikkimakuni on semi laaja. Enimmäkseen kuitenkin kuuntelen ihan suomalaista perus poppia ja rockia.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nied tervehtii~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Esittele itsesi-
Siirry: