Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Piirtäminen

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Kiatsu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Kiatsu


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 09.11.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Lappi

Piirtäminen Empty
ViestiAihe: Piirtäminen   Piirtäminen EmptyKe Marras 16, 2011 11:11 am

Harrastatteko? Jos harrastatte kuinka kauan olette harrastaneet? Mitä yleensä piirrätte? Mitä mieltä olette omasta piirtojäljestäsi? Ja kaikkea mahdollista.

2 vuotta sitten piirsin viimeksi aktiivisesti, vähintään joka päivä. Nytten piirrän aika vähän, vaikka tietenkin koko ajan on hinku parantaa omaa piirtotyyliä. Kun olen saanut piirroksen valmiiksi alkaa hirveä arvostelu ja muihin vertaaminen. Haluaisin oppia piirtämään erityisesti koiria ja luontoa yksityiskohtineen. Koirien kohdallahan niitä pullamössökoiria tulee, muuten jälki on ihan kelpoa.
Pitäneen varmaan alkaa taas mallista piirtämään ja opettamaan kättä kehittymään.

Ja tätäkin voisi käyttää avuksi.
http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=ginga+tutorial#/d2eenrr
Takaisin alkuun Siirry alas
http://gingafriku.palstani.com/
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 76
Join date : 09.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

Piirtäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Piirtäminen   Piirtäminen EmptyTo Marras 17, 2011 3:26 am

Hmmm oon piirtänyt pienestä pitäen ja nykyäänkin se on enemmän harrastus kuin vain turhaa suttaamista. Nyky''n jälki on PALJON parempaa kuin ennen, tosi olenhan nyt jo kasvanut ja ikää ja kädentaitoakin tullut lisää. Ginga on pääaihe piirtämisessä ja mistähän johtuis vinkvink... Very Happy Mutta juu ja taisin laittaa töitäni näytillekin tänne foorulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://torahammas.palstani.com
Heru
Tekniikko
Tekniikko
Heru


Viestien lukumäärä : 22
Join date : 09.11.2011

Piirtäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Piirtäminen   Piirtäminen EmptyTo Marras 17, 2011 1:22 pm

Olen piirtänyt lähes koko elämäni ja näkyviä ja jotakin muistuttavia kuvia aloitin jo piirtämään eskarin iässä. Tyttöjen vielä piirellen hauvoja ja kissoja, osasinkin piirtää poikien mielessä dinosauruksen tai hämähäkin. Olen aikalailla kattonut Pokemonia ja aloittanut kehittää manga tyyliäni jo ensimmäisistä Digimon- ja Pokemon-piirustuksista. Näiden jälkeen joissain 2003-2007 tienoilla olen hypellyt Gingan ja loppujen lopuksi Wolf's Rainin seassa. Näitä tehdessäni tajusin, että taitoa ei ole tarpeeksi, joten rupesin kehittämään kättäni toden teolla ja lähdinkin viimeinkin alkumangakan suuntaan.

Hiranokawa-tyylini (Kohta Hiranon ja Hiromu Arakawan pohjilta olevat tyylit) muuttui Ginga-hauva tyylistä jo niin pitkälle, että opin muutamassa sekunnissa piirtämään jotain, mikä edes olisi tarpeeksi hyvännäköistä. Kuitenkin piirtämisen kanssa minulla kulkee raja, sillä ei ole välillä aikaa tarttua kynään ja paperiin ja piirtää jotain. Ennen kaikkea, opin käsityksen nimellä inspiraatio, jonka avulla osaankin tuottaa jonkunlaista kuvaa. Koulun oppitunneilla on helppo piirtää tai silloin kun kukaan ei kysy minulta mitään, jopa silloin kun vanhemmat henkilöt eivät ole kotona "häiritsemässä". Silloin saan juuri sen idean minkä todella haluan toteuttaa. Jos piirustus ei luonnoksenakaan ole minulle mieliksi, heitän sen suoraan pois roskakoriin ja teen jonkunlaisen toisen samaa ideaa kantavan teoksen. Yhteen työhön tosiaan menee noin yli sata luonnosta ja aina luonnoksista yksi tai ei mikään kelpaa juuri lopputyökseni. Käsinpiirtäminen on helppoa, mutta väritys silkkaa tuskaa, sillä minulla ei ole piirtopöytää koneelle ja piirustuksen värittämiseen menee ikuisuus (jep, joskus luonnostelen työt koneella jos ei muuta), ja myös ongelmana on se, että käsinväritykset ovat niin surkeita, etten edes halua kuvailla millaiset ne tosiaan on. Olisi vain paremmat kynät kuten ohut musta tussi ja copyt, mutta sellaisetkin kynät maksavat rahaa. Jep, olen todella kriittinen taiteilija ellei muuta sanota.

Kaikista piirustuksista yhteensä sanoisin, että piirtelen lähinnä jotain koiria ja jotain eläimiä, jotka ovat niiden välimuotoa. Joskus innostun enemmän piirtämään ihmishahmoja, koska koirahahmot ovat jo liian yliarvostettuja ja suosittuja piirtämisen aiheita. Taitelijana sanoisin sen, että on parasta piirtää kaikkea mahdollisemman erilaista, jotta työt eivät olisi tylsiä katsojien mielessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
akame
Pentu
Pentu
akame


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 08.06.2012
Paikkakunta : kouvola

Piirtäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Piirtäminen   Piirtäminen EmptyTi Kesä 12, 2012 1:39 am

nojoo piirtelen välillä mutta en okein osaa ja jos piirrän niin piirrän hopeanuolesta tai weedistä harmi mutta en enää ehdi piirrellä niin paljon.sori jäi teksti vähän lyhyeksi
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Piirtäminen Empty
ViestiAihe: Vs: Piirtäminen   Piirtäminen Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Piirtäminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Yleinen keskustelualue-
Siirry: