Torahammas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Ginga -aiheinen keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Seksuaalinen suuntautumisesi?

Siirry alas 
+4
Kiatsu
Mutu
Heru
Yozora
8 posters
KirjoittajaViesti
Yozora
Pentu
Pentu
Yozora


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 09.11.2011

Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  EmptyTi Marras 15, 2011 8:20 am

Otsikko varmasti kertoo.

Itse luokittelen itseni aseksuaaliksi. Ihastunut kyllä olen ja jonkinmoisessa suhteessakin elelen, mutta seksi ei kiinnosta pätkääkään. Seksi ei ikinä tule olemaan osa elämääni, mutta jotkut henkilöt vievät vain lopullisesti sydämeni mennessään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Heru
Tekniikko
Tekniikko
Heru


Viestien lukumäärä : 22
Join date : 09.11.2011

Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  EmptyTi Marras 15, 2011 12:37 pm

^Samiksia :'D

Itse olen aseksruaali siinä mielessä, mutta en ole koskaan rakastunut kehenkään (joku vamma kenties). En vain sitä törkeetä tunnetta koskaan osannut tuntea siinä mielessä missä useammat ihmiset sitä tuntevat. Onneksi sentään ystävyys ja toveruus ovat tuttuja, mutta rakkaus on aivan kaukana näistä ja seksi smeksi.... hyi en osaa edes kuvailla millaista se edes olisi. Puhdas neitsyt olen. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 76
Join date : 09.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  EmptyKe Marras 16, 2011 2:34 am

Homo olen. Eli pääsääntöisesti kiinnostukseni on naisissa, joissakin, erittäin harvoissa tapauksissa saatan ihastua mieheen, mutta tätä tapahtuu... Ei juuri koskaan? Todella harvoin. Ihastun ihmiseen, en sukupuoleen. Luonne kiehtoo enemmän kuin ulkonäkö, mutta jostain syystä naiset ajattelee usein järjellä, ei alapäällään. Ensimmäinen suhteeni mieheen päättyi väkivaltaan hänen kohdallaan ja siitä kenties jäi ns kammo seurusteluun miehen kanssa. Noh sitten naisen kanssa kaikki meni hyvin, mutta jos kyseessä on tapaus joka on kaapissa vanhemmilleen niin sanonpahan vain että hankalaa on. Nyt olen sinkku ja aika helpottunut siitä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://torahammas.palstani.com
Kiatsu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Kiatsu


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 09.11.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Lappi

Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  EmptyKe Marras 16, 2011 5:35 am

Minä olen heteron ja aseksuaalin väliltä. En voi kuvitella olevani yhdynnässä ylipäätään eikä seksi nimenomaan kiinnosta minua pätkääkään. Aika negatiivisia asenteita liittyykin siihen niin. Ihastuminen on ihanaa, mutta en voisi ryhtyä oikein seurustelemaankaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://gingafriku.palstani.com/
VuoriKettu
Pentu
Pentu
VuoriKettu


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.12.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : ..täällä korves :'D

Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  EmptyKe Joulu 07, 2011 7:32 am

Tasapainoilen siinä heteron ja homon välillä, eli olen bi. Tosin, oon ehkä aavistuksen verran enemmän miehiin, mutten ny oo ihan varma. Mulla kun ei oikein oo aikaa miettiä näitä asioita, ku nyt on viimeinen vuosi peruskoulua, ja pitää vetää kunnialla läpi, jotta pääsen jonneki jatkamaan. Seksi ei kyllä siis kiinnosta nyt pätkän vertaa. Ja oon siihen liian nuori. Ja haluun oottaa, että löydän sitte joskus "Sen Oikean".
Mut joo, oon siis bi. En ole kyllä missään suhteessa kenenkään kanssa enkä oo koskaan ollutkaan. Mutta sen voin kertoa että mun ja mun parhaan ystävän, joka on myös tyttö, välit on alkaneet mennä pelottavan läheisiksi. Mut hää on jo myöntäny olevansa ihastunu minuun, joten kaipa mie voisin paljastaa omat tunteeni hänelle..josko ny sitte tän viikonlopun aikana..mut en uskalla! >///< *Vuoris painiskelee omien ongelmiensa kanssa pöydän alla ja mussuttaa piparia*
Takaisin alkuun Siirry alas
Nied
Pentu
Pentu
Nied


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 12.12.2011
Ikä : 28

Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  EmptyMa Joulu 12, 2011 6:53 am

Olen itse hetero, mutta minulla ei ole mitään homoja tai muita vastaan. Ihmisiä kaikki.


Viimeinen muokkaaja, Nied pvm Ma Heinä 16, 2012 10:51 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Poku love
Pentu
Pentu



Viestien lukumäärä : 4
Join date : 19.05.2012

Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  EmptyKe Heinä 11, 2012 1:30 am

Olen hetero, tai aseksuaali. Periaatteessa olen hetero, mutta minua ei haittaa vaikka jäisin elämään yksin, eikä minua välttämättä kiinnosta vastakkaisen sukupuolen kanssa kanssakäyminen. Mutta jos sen elämänkumppanin löydän, niin mikäs siinä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hessu
Pentu
Pentu



Viestien lukumäärä : 1
Join date : 11.07.2012

Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  EmptyKe Heinä 11, 2012 10:15 pm

Umpi hetero. En voisi kuvitellakkaan olla miehen kanssa mitenkäänn tekemisissä seksuaalisest/muutenkaan olemaan miehen kanssa poikaystävänä. Ja kyllä seksuaalisuus jutut mua kiinnostaa kyllä, eli en ole lähelläkään aseksuaalia.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty
ViestiAihe: Vs: Seksuaalinen suuntautumisesi?    Seksuaalinen suuntautumisesi?  Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Seksuaalinen suuntautumisesi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torahammas :: Yleinen keskustelu :: Yleinen keskustelualue-
Siirry: